Öppet hus 19 maj – välkommen!

Söndag 19 maj har vi öppet hus på Söders Hälsomottagning mellan 11.00 och 15.00. Under dagen kan du prova Rosenmetoden hos mig eller min kollega Rigmor, massage hos Christine eller Marianne, och ansiktsbehandling hos Sofia.

Klockan 12.00 berättar jag om Rosenmetoden, och Rigmor (som förutom Rosenterapeut även är estradpoet) ger en mer poetisk bild av hur en Rosenbehandling kan gå till.

Resten av dagen ger jag provbehandlingar (ca 15 minuter för 100 kronor). Eller också kan du få ett litet gratis smakprov på några minuter, sittande på en stol i väntrummet.

Passa också på att fylla på ditt skydd mot TBE, nu när fästingarna har vaknat. Ann vaccinerar mot TBE, och även bältros.

Fler detaljer om vad mina kollegor erbjuder under dagen kommer framöver, men notera datumet redan nu. Ta med dig en vän och kom!

Lämna en kommentar